Reklamacije i prigovori
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našim stranicama? Pozivamo Vas da nam se obratite s povjerenjem kako bi Vašu reklamaciju ili prigovor riješili u najkraćem mogućem roku.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mail-om na [email protected] ili nas nazovite na +385 (0)21 679 400
Također, sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), obavještavamo Vas da možete podnijeti pisani prigovor u kojem navodite svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu putem „Evidencije pisanih prigovora potrošača“.
Pisani prigovor možete podnijeti putem:
- pošte na našu adresu: Kingtrade d.o.o., Dubrovačka 29, 21300 Makarska, i (ili)
- telefaksa: 021/420-676, i (ili)
- elektroničke pošte: [email protected]
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.